اعصابم خیلی خورد بود...
چقد بده ک نمیتونی ب نزدیکات بگی حالت خوب نیست...بگی دلت تنگ شده...بگی نگرانی...بگی منتظری...
دلم پاره پاره شده امشب...
سر فرشته داد زدم.
جفتمون گریه کردیم.
قهریم.
حالم خوب نیست...
حال اونی ک باید خوب باشه خدایا گور من و هفت نسل بعده من...
چقدم ک مهمم.
خوبه می دونن وقتی لج بیفتم بد میشه...
ما را در سایت قرارمون... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 150