قرارمون...

متن مرتبط با «غمی نیست» در سایت قرارمون... نوشته شده است

ما را با تو کاری نیست... هست؟!

  • نیلوبلاگ

    حس خوب خوشبختی با محمد انتها نداره... قبلنا دری به تخته میخورد خدا رو میچسبوندم سینه دیوار و تا میخورد میزدمش... از بعد از آشنایی با محمد دیگ اینطور نبود انگار خدا خونبهای تموم این سالا رو داد و حساب بی حساب شدیم. الان که گاهی حس بد بدبختی رو تو زندگی اطرافیانم میبینم و از صمیم دل رنجیده میشم... دستم به یقه خدا نمیرسه ک باز گلاویز بشم... نمیدونم چرا! حس میکن...

    ادامه مطلب
  • غمی نیس...

  • نیلوبلاگ

    نماز عصرمو نخوندم امروز.... یعنی یادم رفت که بخونم... شد سومین یا چهارمین نماز ک امسال قضا کردم :| ...

    ادامه مطلب